היציאה מתוכננת ל 0800 ארוחת בוקר בדרך. הפלגנו ב0815 מיד ביציאה ראיתי שבחוץ הרוח היא לא על פי התחזית. הכיוון כן, העוצמה ב 2 דרגות בופור יותר. יש לנו 22 מייל עד לנמל קאסוס. זה לא הרבה. את החלק שמתחת לרוח אנחנו עושים עם חצי ראשי וחצי חלוץ ועושים 6 קשר. בחלק זה שאנחנו מתחת לרוח הרוח איתנו והים שקט, מגרדים את החוף. בדרום האי, על יד שדה התעופה יש שטח פתוח ושם אנחנו מקבלים מכות רוח של 35 קשר והרבה שפריצים. על פי הכלל של מורפי נקובע שכל ההיסתברויות הן 50%. חברי כבר מציעים להיכנס למפרץ הסמוך ולזרוק עוגן. אני בטוח שזה מקומי ולכשנעבור את הכיף הדרומי הרוח תרד, ומכל מקום, אם זה יהיה גרוע אפשר תמיד לסוב לאחור ולהיכנס למפרץ מוגן מתחת לרוח. כאשר סברתי, כך היה. אחרי הכיף אנחנו בקורס מול הרוח ממש אבל היא ירדה ל 20 קשר עם גלים קצרים של 2 מטר. לא נורא - ממשיכים לקאסוס. אבל, המהירות 3-3.5 קשר בלבד ומפליגים עם חצי ראשי וסוגרים את החלוץ. אחרי הכייף הצפוני מזרחי של קאסוס מתחילים להתנדנד כהוגן. זו תוצאה של סוואל שחוזר מהגלים שחוזרים ממצוקי החוף. אני מתרחק כ 500 מטר מהחוף והתופעה נעלמת.
לקראת השעה 1400 הגענו וניכנסנו למעגן הפנימי של הנמל הזה. מצאנו בקושי מקום בפינה הפנימית של הנמל. חלקו הפנימי של הנמל מוגן מאוד. יש לנו ברז מים חופשי בסמוך ואם נרצה חשמל צריך למתןח כבל של 50 מטר לנקודת חשמל חופשית לשימוש הכלל. זה מקום טוב לחרוף בו למי שרוצה.
משאירים את כל הבלאגן שנוצר בפנים עקב הטילטולים הלא נעימים עברו על סירה והולכים לאכול במסעדה הצופה אל הנמל - מאוד ציורי. אחרי הצהריים עושים סדר בסירה, אני לוקח על עצמי את הקוקפיט והסיפון ואילו חברי מטפלים בתוך הקבינה.
הנמל בקאסוס גדול על האי ב 5 מידות מצרכיו. יש עוד כמה כאלה באיים היווניים. החלק הפנימי דרוש לצרכי האי - דייג, תיירות יכטות אקראיות שעוברות בדרך מרודוס לכרתים (או הפוך). אבל את כל זה תוחם שובר גלים ענק עם שטח מיים גדול מאוד המגן על רציפים שמטרתם צבאית, הנחתת טנקים ומה לא. הם עדיין במלחמה - היוונים. לפחות בעימקי ליבם. ו - שתי היריבות חברות בברית נאט"ו. נשמע כמו גרוטסקה.
בתמונה: זינה-2 בפינת הנמל הפנימי של קאסוס. חבל התוף של החלוץ הגיע לקצהו בהכנסתו במהלך ההפלגה וחלק מקצהו נשאר בחוץ. זה סודר אחרי ההגעה.
לקראת השעה 1400 הגענו וניכנסנו למעגן הפנימי של הנמל הזה. מצאנו בקושי מקום בפינה הפנימית של הנמל. חלקו הפנימי של הנמל מוגן מאוד. יש לנו ברז מים חופשי בסמוך ואם נרצה חשמל צריך למתןח כבל של 50 מטר לנקודת חשמל חופשית לשימוש הכלל. זה מקום טוב לחרוף בו למי שרוצה.
משאירים את כל הבלאגן שנוצר בפנים עקב הטילטולים הלא נעימים עברו על סירה והולכים לאכול במסעדה הצופה אל הנמל - מאוד ציורי. אחרי הצהריים עושים סדר בסירה, אני לוקח על עצמי את הקוקפיט והסיפון ואילו חברי מטפלים בתוך הקבינה.
הנמל בקאסוס גדול על האי ב 5 מידות מצרכיו. יש עוד כמה כאלה באיים היווניים. החלק הפנימי דרוש לצרכי האי - דייג, תיירות יכטות אקראיות שעוברות בדרך מרודוס לכרתים (או הפוך). אבל את כל זה תוחם שובר גלים ענק עם שטח מיים גדול מאוד המגן על רציפים שמטרתם צבאית, הנחתת טנקים ומה לא. הם עדיין במלחמה - היוונים. לפחות בעימקי ליבם. ו - שתי היריבות חברות בברית נאט"ו. נשמע כמו גרוטסקה.
בתמונה: זינה-2 בפינת הנמל הפנימי של קאסוס. חבל התוף של החלוץ הגיע לקצהו בהכנסתו במהלך ההפלגה וחלק מקצהו נשאר בחוץ. זה סודר אחרי ההגעה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה