ביום שני בבוקר אני מחליף את שמן המנוע ואת פילטר השמן. מההתחממות יש סכנה שהשמן שנמצא כעת במנוע שינה את תכונותיו. אני לא לוקח סיכון ומחליף אותו במחצית פרק הזמן המותר לשימושו.
אחר הצהרים מגיע המכונאי עם ברך הפליטה בידו. עבודה נאה. עוד קודם לכן נסעתי איתן לבית המלאכה ומצאתי מקום מסודר ונקי ומכונות עיבוד שבבי חדישות.
או-קיי. הוא מרכיב הכל. מכניסים נוזל קירור של מחליף החום ומתניעים. התנעה מיידית - יציאת מי קירור מהמפלט
ו - אזעקת מנוע. נורית לחץ השמן. לא ייתכן אני חושב לעצמי. להתחיל הכל מהתחלה? המכונאי עורך כמה בדיקות. אבל אזעקת לחץ השמן מסרבת להיפסק. אני חושד בבעיה חשמלית. המכונאי מסכים איתי. צריך חשמלאי. זה כבר יהיה מחר בבוקר.
ביום שלישי בבוקר מגיעים השניים. אחרי בדיקות של כל מערכת האזעקות של המנוע מוצאים חיבור שכשל. יש לחץ שמן והמנוע עובד תקין וחלק. ב 1030 אני יוצא מהרציף להפלגת ניסוי קצרה. מעניין, המכונאי אומר לי, תשלם לי אחרי שתחזור לרציף מהפלגת הניסוי. אני נפרד משני החברה הנחמדים והיעילים הללו, וכן מאיש האחזקה של המרינה, במקרה, אותו אחד שקיבל אותי בהגעה. יש למרינה צוות נחמד שנמצא ON LINE 24/7 והם מאוד עוזרים בכל בעיה. להתראות בנובמבר כשאחזור.
לקראת צהריים אני מפליג - סוף, סוף. היעד - סיטיה, משם באתי. אני שובר את המרחק למזרח כרתים כדי לא לעשות הפלגת לילה בלתי נחוצה. יש לי 23 מייל לעבור.
מקדמת את פני רוח צפונית מזרחית של 15 קשר, בניגוד לתחזית מהערב הקודם שחזתה רוח צפונית מערבית של 8-12 קשר. כבר אמרנו מזמן שכל התחזיות הן 50% . כשסובבתי דרומה את הכייף שלפני סיטיה התחלפה למערבית חלשה מאוד.
בשעה 1630 אני נקשר לרציף בסיטיה, קשירת אורך. המערבית החלשה עזרה בגישה שהייתה ממש מול הרוח. ו - השייטת הבריטת מהסירה הסמוכה קיבלה את החבלים.
סיטיה - מקום טוב באמצע הדרך.
אחר הצהרים מגיע המכונאי עם ברך הפליטה בידו. עבודה נאה. עוד קודם לכן נסעתי איתן לבית המלאכה ומצאתי מקום מסודר ונקי ומכונות עיבוד שבבי חדישות.
או-קיי. הוא מרכיב הכל. מכניסים נוזל קירור של מחליף החום ומתניעים. התנעה מיידית - יציאת מי קירור מהמפלט
ו - אזעקת מנוע. נורית לחץ השמן. לא ייתכן אני חושב לעצמי. להתחיל הכל מהתחלה? המכונאי עורך כמה בדיקות. אבל אזעקת לחץ השמן מסרבת להיפסק. אני חושד בבעיה חשמלית. המכונאי מסכים איתי. צריך חשמלאי. זה כבר יהיה מחר בבוקר.
ביום שלישי בבוקר מגיעים השניים. אחרי בדיקות של כל מערכת האזעקות של המנוע מוצאים חיבור שכשל. יש לחץ שמן והמנוע עובד תקין וחלק. ב 1030 אני יוצא מהרציף להפלגת ניסוי קצרה. מעניין, המכונאי אומר לי, תשלם לי אחרי שתחזור לרציף מהפלגת הניסוי. אני נפרד משני החברה הנחמדים והיעילים הללו, וכן מאיש האחזקה של המרינה, במקרה, אותו אחד שקיבל אותי בהגעה. יש למרינה צוות נחמד שנמצא ON LINE 24/7 והם מאוד עוזרים בכל בעיה. להתראות בנובמבר כשאחזור.
לקראת צהריים אני מפליג - סוף, סוף. היעד - סיטיה, משם באתי. אני שובר את המרחק למזרח כרתים כדי לא לעשות הפלגת לילה בלתי נחוצה. יש לי 23 מייל לעבור.
מקדמת את פני רוח צפונית מזרחית של 15 קשר, בניגוד לתחזית מהערב הקודם שחזתה רוח צפונית מערבית של 8-12 קשר. כבר אמרנו מזמן שכל התחזיות הן 50% . כשסובבתי דרומה את הכייף שלפני סיטיה התחלפה למערבית חלשה מאוד.
בשעה 1630 אני נקשר לרציף בסיטיה, קשירת אורך. המערבית החלשה עזרה בגישה שהייתה ממש מול הרוח. ו - השייטת הבריטת מהסירה הסמוכה קיבלה את החבלים.
סיטיה - מקום טוב באמצע הדרך.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה