יציאה מתוכננת ל 0700. הייתי משוכנע שהבוקר נפליג ומזג האוויר יהיה טוב - סוף,סוף. ואכן, במהלך הלילה ניפנופי יריעת הצל פחתו והלכו וכשקמתי ב0600 ראיתי שהדייגים יוצאים ובמעגן יש רוח 2 בלבד. מתנתקים מהרציף קצת אחרי 0700 ויוצאים לים שקט. שטח הים שבין האיים הקטנים שמצפון לקאסוס שקט מאוד, יש הסתר מגחים ורוח. כשיצאנו מאזור האיים הים עלע למטר + והרוח 4 בופור. קצת שפריצים ואנחנו משייטים על המפרש הראשי ומנוע במהירות של 4.5 קשר. סביר. ככל שהתקרבנו לכרתים הים ירד. אני מעריך שידידי שלמה שיצא מאיוס ניקולאוס בבוקר יעבור מתי שהוא לידי. אנחנו בקורסים מקבילים לאותה נקודה בפינה הצפונית מזרחים של כרתים. אני מחפש אותו ב AIS - מצאתי. גם הוא מצא. וקולו בוקע ממכשיר הרדיו. אנחנו משוחחים מספר דקות. עוברים כ 200 מטר אחד מהשני. מרגשת פגישה כזו בים.
הרוח משתנה קצת וסוף, סוף אני יכול להוציא את חלוץ הגנואה.
קצת לאחר 1700 אנחנו נכנסים לנמל סיטיה ונקשרים אלהרציף המרזי.
סיטיה היא עיר קרתנית במקצת. לא הוד ולא הדר. אך ה ווטר פרונט שלה מלבב מאוד והנמל הוא מקום טוב מאוד לחנות בו ב "אמצע הדרך". אז, אנחנו פה ללילה אחד. עברנו 45 מייל ביום זה. מתכננים לצאת מחר בצהריים.
בתמונה, שטח המים הנרחב בנמל סיטיה וחלק מהווטר פרונט.
הרוח משתנה קצת וסוף, סוף אני יכול להוציא את חלוץ הגנואה.
קצת לאחר 1700 אנחנו נכנסים לנמל סיטיה ונקשרים אלהרציף המרזי.
סיטיה היא עיר קרתנית במקצת. לא הוד ולא הדר. אך ה ווטר פרונט שלה מלבב מאוד והנמל הוא מקום טוב מאוד לחנות בו ב "אמצע הדרך". אז, אנחנו פה ללילה אחד. עברנו 45 מייל ביום זה. מתכננים לצאת מחר בצהריים.
בתמונה, שטח המים הנרחב בנמל סיטיה וחלק מהווטר פרונט.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה