אירפטרה. לפני 33 שנים שהיתי כאן שבוע בעקבות מקרה של אוניה עמוסה באשלג לאיטליה שעלתה על האי הקטן מבין השניים 7 מייל דרומה לאירפטרה. אני חכרתי את האוניה במסגרת עבודתי במפעלי ים המלח. בעל האוניה טען שהאוניה נקלעה לסערה והייתה ב blind sector של המגדלור שעל האי היותר גדול. my foot עד היום אני בטוח שכל העניין היה לצורכי גביית דמי הביטוח hull and macinary . נסעתי לשם יחד עם שמאי מטעם מבטחי המטען לבדוק אם יש אפשרות להצילו, או חלק ממנו.
היום, אני קשור לרציף שובר הגלים, אחרי לילה שקט יחסית, הבוקר נפתח בקול תרועה. משבי רוח של 50 קשר בנמל. בתלזית של כל 3 המודלים הרוח הצפויה 20 קשר. המשבים האלה שעוברים את כל שטח המים של הנמל יוצרים white horses עם שפריצים ורסס. לשבת בקוקפיט ןלשתות קפה צריך חליפת סערה. בלתי אפשרי. אני לא זז מהסירה ובודק כל הזמן פנדרים וחבלים. כל הפנדרים על צד הרציף, וחבלים, יש לי חבלים מיוחדים למקרים כאלה.
אני עושה כל מיני דברים קטנים בסירה. החבל המוציא של המפרש הראשי מסובב. הסוויבל לא עוזר. אז אני מוציא אותו מהגלגלת ועושה לו כריכה חדשה על המנור להוציא את הפיתול. ועוד כל מיני דברים קטנים.
אחר הצהריים הרוח יורדת ואני מעז לצאת לקניות, אינטרנט וסתם לטייל בעיר.
התחזית למחר מעודדת יציאה, צפ/מע 4 - נראה.
תמונה מזמן אחר לצורך הצבע
היום, אני קשור לרציף שובר הגלים, אחרי לילה שקט יחסית, הבוקר נפתח בקול תרועה. משבי רוח של 50 קשר בנמל. בתלזית של כל 3 המודלים הרוח הצפויה 20 קשר. המשבים האלה שעוברים את כל שטח המים של הנמל יוצרים white horses עם שפריצים ורסס. לשבת בקוקפיט ןלשתות קפה צריך חליפת סערה. בלתי אפשרי. אני לא זז מהסירה ובודק כל הזמן פנדרים וחבלים. כל הפנדרים על צד הרציף, וחבלים, יש לי חבלים מיוחדים למקרים כאלה.
אני עושה כל מיני דברים קטנים בסירה. החבל המוציא של המפרש הראשי מסובב. הסוויבל לא עוזר. אז אני מוציא אותו מהגלגלת ועושה לו כריכה חדשה על המנור להוציא את הפיתול. ועוד כל מיני דברים קטנים.
אחר הצהריים הרוח יורדת ואני מעז לצאת לקניות, אינטרנט וסתם לטייל בעיר.
התחזית למחר מעודדת יציאה, צפ/מע 4 - נראה.
תמונה מזמן אחר לצורך הצבע
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה