35-11.9N;024-08.25E
בחוזרי לסירה הרוח התחלפה לצפונית מזרחית 6 בופורץ זרזיפי גשם קר מצליפים והסירה מרקדת קצת ברציף שובר הגלים. היכטה החורפת והדייגים במצב יותר טוב, הם ברציפים הצפוניים. אבל, למעשה אין כאן רציף שהוא טוב באופן קבוע. הטוב מתחלף בהתאם לחילופי הרוחות החזקות. כלומר, תרצה לחרוף במים, תצטרך להזיז את הסירה בהתאם. וזה נכון כמעט בכל נמל מהנמלים הקטנים האלה, גם אם חלקם גדול יחסית.
אתמול, אחרי שמד העומק החיצוני כבר לא מתפקד כראוי ( יש גם פנימי שאפשר להוציא אותו עם זרוע סובבת לקוקפיט)
בדקתי אותו במים. בסיס הטרנסדיוסר נשבר והוא סתם נסחב על הכבל שלו. מה עושים? אוזקים אותו באזיקונים אל המוט שיורד למים וכעת הוא מתפקד כראוי.
יצאתי ב 0830 ואכלתי ארוחת בוקר קלה בים.יש לי בסה"כ 13 מייל לעבור. מזג האוויר שוב גובר על המודלים. המודלים נעו בין צפ/מע לצפ/מז 2 . בפועל, בנמל צפ/מז 6-7 ובחוץ צפונית 3-5 .חלק מהדרך עשיתי על ראשי וגנואה וחלק על ראשי ומנוע. אני מגרד את החוף בים חלק ב 1200 אני נקשר לרציף בנמל החדש של ספקיה.
ספקיה הוא נמל השירות של אורמוס רומלי שהוא המעגן בפיתחן של המעוקהענק סמריה - samaria . אין כביש לשם והשירות ליורדים בו מעמק אומלוס הוא דרך הים. לפני 33 שנים ירדתי במעוק הזה יום לפני שסגרו אותו לחורף. אז פעל רק הנמל הישן, הנראה כאן בתמונה.
בחוזרי לסירה הרוח התחלפה לצפונית מזרחית 6 בופורץ זרזיפי גשם קר מצליפים והסירה מרקדת קצת ברציף שובר הגלים. היכטה החורפת והדייגים במצב יותר טוב, הם ברציפים הצפוניים. אבל, למעשה אין כאן רציף שהוא טוב באופן קבוע. הטוב מתחלף בהתאם לחילופי הרוחות החזקות. כלומר, תרצה לחרוף במים, תצטרך להזיז את הסירה בהתאם. וזה נכון כמעט בכל נמל מהנמלים הקטנים האלה, גם אם חלקם גדול יחסית.
אתמול, אחרי שמד העומק החיצוני כבר לא מתפקד כראוי ( יש גם פנימי שאפשר להוציא אותו עם זרוע סובבת לקוקפיט)
בדקתי אותו במים. בסיס הטרנסדיוסר נשבר והוא סתם נסחב על הכבל שלו. מה עושים? אוזקים אותו באזיקונים אל המוט שיורד למים וכעת הוא מתפקד כראוי.
יצאתי ב 0830 ואכלתי ארוחת בוקר קלה בים.יש לי בסה"כ 13 מייל לעבור. מזג האוויר שוב גובר על המודלים. המודלים נעו בין צפ/מע לצפ/מז 2 . בפועל, בנמל צפ/מז 6-7 ובחוץ צפונית 3-5 .חלק מהדרך עשיתי על ראשי וגנואה וחלק על ראשי ומנוע. אני מגרד את החוף בים חלק ב 1200 אני נקשר לרציף בנמל החדש של ספקיה.
ספקיה הוא נמל השירות של אורמוס רומלי שהוא המעגן בפיתחן של המעוקהענק סמריה - samaria . אין כביש לשם והשירות ליורדים בו מעמק אומלוס הוא דרך הים. לפני 33 שנים ירדתי במעוק הזה יום לפני שסגרו אותו לחורף. אז פעל רק הנמל הישן, הנראה כאן בתמונה.
אני מנסה להזמין דלק. יש לי בערך 50 ליטר במיכל הדלק. יש תחנה ק"מ וחצי מהעיירה, אך אין לה מיני טנקר לאספקה לנמל. איך הדייגים מתדלקים, ג'ריקנים במכוניות. אני שוקל אם לקחת ג'ריקן במונית. יוצא יקר מידי, יש לי בסה"כ 10 ליטר לצרוך אם כל הדרך לנמל הבא אעשה על מנוע. הג'ריקן הזה היה חסר לי כפי שתיווכחו בהמשך.
העיירה עצמה ציורית מאוד, על בתיה ששולט בהם הצבע הכחול ועל הןןטר פרונט היפה בנמל הישן. מאוד נעים לשהות כאן. הנמל החדש עמוק מים, 4 מטר ויש בו עמדות מים וחשמל בכל רציפיו שבהן זורמים גם המים וגם החשמל. משמר החופים לקח את המסמכים של הסירה והחזיר לי אותם בלי לגבות דמי רציף או בגין המים והחשמל. אכן נמל ועיירה נעימים ומאירי פנים.
בתמונות: הווטר פרונט בספקיה והנמל החדש בספקיה
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה